Количество просмотров за прошлую неделю

понедельник, 27 июня 2011 г.

Роздуми: соціальні медіа та журналістика.

З появою соціальних медіа ера журналістики зазнає тотального переродження, і схоже, тепер найуспішнішими стануть ті, хто вже зараз працює над власним брендом у соціальних мережах і вміло орієнтується в сучасному інформаційному шумі, застосовуючи найоптимальніші для цього інструменти.

Зв'язок стає ключовим аспектом успіху, оскільки людям необхідний доступ до інформації в будь-який час та в будь-якому місці. А прагнення компаній продовжити скорочення витрат при цьому підвищуючи ефективність роботи перетворило комунікації та взаємодію на життєво необхідний елемент практично будь-якого засобу масової інформації. Сьогодні ЗМІ просто змушені вміти отримувати доступ до людей у потрібний час та з допомогою найбільш зручних методів.

ЗМІ сьогодні не користуються повною мірою онлайновими можливостями соціальних ресурсів. Тим часом саме ці інструменти дають можливість мас-медійним брендам підтримувати інтерес до своїх брендів маловитратними методами, без дорогих рекламних кампаній. Видання на традиційних носіях зараз стикаються з великими труднощами, і боротися з ними буде все складніше. Користувачі все частіше вибирають в якості джерела інформації Інтернет, благо джерело це часто безкоштовне. До цього всього додається вплив економічної кризи

А ще дуже важливою проблемою постає створення компетентних Інтернет-журналістів, які своєю роботою будуть привертати якомога більше реципієнтів до представлених в Мережі Інтернет-ЗМІ. Тут і виникає концепція Web 3.0, тобто ресурсів з якісним контентом, створюваних професіоналами, які пройшли навчання саме в роботі по цій галузі, на технологічній платформі Web 2.0. Філософія Web 3.0 передбачає, що користувач, який до цього одноосібно був залучений до процесу формування контенту, стане творити в колективі з іншими користувачами, в числі яких будуть експерти по своїх напрямках. Причому статус користувача може бути змінений на експертний, так само як і форма співпраці творця контенту та порталу. Перехід нинішніх проектів до концепції Web 3.0, якщо вона не застаріє, може початися через три-п'ять років, а Web 2.0 залишить свій слід у багатьох елементах нового Інтернету. Як і будь-який новий тренд, Web 2.0 був даниною моді. Все в це повірили, наробили ресурсів. Щось залишиться, щось буде розвиватися, щось відійде. На ринку України залишаться " Вконтакте "," Однокласники ", LiveJournal , LiveInternet. Через кілька років з'являться нові тенденції, і їм треба буде не упустити момент і перейти в Web 3.0.

Модель доходів від ресурсів, заснованих на принципах Web 3.0, поки не сформована. Один з варіантів передбачає, що на комунікаціях користувачів зможуть заробляти не тільки інвестори, а й самі учасники комунікацій. Свіжий підхід до соціальної мережі - Connect.ua.

Багатьом не подобається ВКонтакте або Facebook, але альтернативи поки що немає. Порівняно недавно з'явився новий український проект соціальної мережі нового покоління Connect.ua. Автор проекту - киянин Сергій Коркін, 25 років, випускник Київського політехнічного університету за фахом "Прикладна математика".

Роль соціальних мереж в сучасному світі важко переоцінити. У цього явища є свої кумири і шанувальники, свої плюси і мінуси.

Безсумнівно, що величезним плюсом будь-якої соціальної мережі є міжособистісний контакт, набагато ширший, ніж той, що ми можемо собі дозволити в реальному житті. Адже в реальному житті практично неможливо спілкуватися і мати таку кількість друзів, яке кожен може дозволити собі у віртуалі.

Тому найбільш поширені сучасні засоби спілкування для своєї роботи використовують програми-браузери і з технічної точки зору є web-додатками. Такий спосіб організації дозволяє максимально полегшити входження в систему спілкування за рахунок використання добре вивченої програми, до використання якої люди вже звикли, за рахунок максимального скорочення настройок системи, а також за рахунок доступності - програми-браузери стали стандартом де-факто і присутні в будь-якій операційній системі, розрахованої на персональне використання. У той же час, завдяки розвитку телекомунікаційних мереж, з таким сервісом можна працювати з будь-якої точки земної кулі, в тому числі і з мобільних пристроїв

У світлі активного розвитку інформаційних ресурсів журналістика стає ще більш конкурентним середовищем. За одного й того ж читача змагаються вже не кілька видань, а десятки проектів. І перемога дістанеться лише тому виданню, яке зуміє поєднати журналістський талант з маркетингової складової. Сучасний журналіст - це досвідчений фахівець, хороший маркетолог, активний користувач мережі Інтернет і трохи бізнесмен. Сучасна журналістика - це активне середовище, яка завжди опиняється там, де її чекає читач

Комментариев нет:

Отправить комментарий